یک طراح وبسایت موفق چگونه است؟

یک طراح وبسایت موفق

طراح وبسایت

طراح وب سایت موفق، فراتر از صرف یادگیری درباره طراحی وب است. برای موفقیت، شما نیاز به مهارت در طراحی، تاکتیک‌های کسب و کار و ارتباطات بین فردی دارید.

طراح وبسایت

ایجاد مهارت های ارتباطی موثر یکی از مهارت‌های مورد استفاده است که ممکن است درهر زمینه‌ای ایجاد کنید؛

با این حال این امر به ویژه دراینترنت به گونه‌ای است که شما با یک خریدار یا کارآفرین و…. ارتباط  برقرار می‌کنید. ارتباطات موفق است که یک پروژه را تعیین می‌کند.

۱) شما باید قادر به بیان و گفتگو در مورد انتخاب سبک خود باشید

شما باید قادر به بیان و گفتگو در مورد انتخاب سبک خود باشید؛ چرا شما آنها را انتخاب کرده‌اید و چرا سبک خاص خود را جایگزین مناسب برای کسب و کار مشتری خود کرده‌اید.

همچنین، بسیاری از مشکلات کوچک را به سادگی می‌توان حل کرد اگر شما در اقدامات خود معقول باشید.

بنابراین، ارتباط برقرارکردن و ارتباط خوب داشتن، برای زنده ماندن در این بازار و دستیابی به موفقیت الزامی است.

۲) قادر به فروش توانایی های خود باشید

قادر به فروش توانایی های خود باشید. این یک دنیای کوچک در عصر تکنولوژی مدرن ما است و از دیدگاه طراح اینترنتی نیز این یک جنگل است. طراحان خالص وبسایت با رقابت سختی مواجه می‌شوند که می‌تواند با طوفان طلا کالیفرنیا و معدنچیان طلا مقایسه شوند.

بنابراین برای ایجاد کسب و کار خود به مقاومت در رقابت طراحان سایت ادامه دهید، شما باید از طراحی خود درک روشنی از مهارت‌های خود داشته باشید. طراحان سایت به طور معمول در یک محدوده خاصی از تفکرات و ایده‌های خود و گاهی اوقات از طبیعت الهام می‌گیرند.

با این حال، هنگامی که برخی از موفقیت‌های خود را از طریق مهارت‌های خود به دست آوردید، بسیار خوشحال خواهید بود.

راه های زیادی برای تبلیغ کسب و کار شما وجود دارد، از جمله تبلیغات دهان به دهان، رسانه‌های اجتماعی و ساده ترین آن ارائه کارت های کسب و کار می‌باشد.

شما به زودی کشف خواهید کرد که چه تبلیغاتی برای مدل کسب و کار خاص شما بهتراست.

آخرین چیزی که باید انجام دهید این است که در صندلی مورد علاقه خود بنشینید و صبرکنید تا مشتریان شما را پیدا کنند. این بهترین چالش برای هر کسب و کار جدید و نو است..

۳) قبل از ارائه سبک خود

قبل از اینکه سبک خود را ارائه دهید، از چندین طراح بزرگ  و کارهای ارائه شده آنها الهام بگیرید، اما واقعیت این است که به سادگی نمی‌توانید این کار را انجام دهید.

به همین ترتیب، پیش از ورود به این کار و این حرفه با روش پیشنهادی، باید تحقیق و تجزیه و تحلیل صورت گیرد. طراحی خود را به سه بخش تقسیم کنید:

تحقیق در مورد شرکت مشتری

آنچه را که مشتری خواسته و انتظار دارد که طراحی شود

فکر کردن به آنچه که رقبا انجام خواهند داد

۴) طرح ذهنی وب سایت

طرح ذهنی وب سایت را در ذهن خود قرار دهید و آن را روی کاغذ بیاورید (در صورت امکان).

هرچند که استفاده از این روش می تواند یک روش جذاب و ماندگار باشد اما طراحان متعددی، تمایل دارند که آن را از بین ببرند،

طرح های از پیش طراحی شده با صرفه جویی در زمان، پول نقد و منابع ساده ترمی‌شوند.

۵) کار خود را ارزیابی کنید

کار خود را ارزیابی کنید و بازخورد دریافت کنید. چرخه یک پروژه سبک اینترنت به تجزیه و تحلیل کار طراحی شما پایان می یابد. توانایی پذیرش انتقاد و پیاده سازی بازخورد به طور موثر، یک ویژگی حیاتی برای متخصصان هنری است.

همانند تمام عوامل مختلف، داشتن چشم انداز صادقانه در بیان اشتباهات درکارخود، می‌تواند کیفیتی باشد که طراحان موفق باید داشته باشند. طراحان خالص باید به عنوان یک مدافع عمل کنند و وب سایت خود را در داخل کفش هدف قرار بدهند.

طراح وبسایت

۶) یک طراح اینترنتی باشید

یک طراح اینترنتی باشید، نه یک طراح گرافیک. این یک فکر عمومی است که طراحان گرافیک، به دلیل مهارت‌های ویژه خود، ممکن است طراحان خالصی باشند و ازسوی دیگراین درحالی که ممکن است در تئوری درست باشد،

واقعیت این است که کاری که با آن روبرو هستید، می تواند یک زمینه کاملا جداگانه‌ای باشد که بتوانید با آن درخشش و تجربه داشته باشید.

این چهار چوب رسانه کاملا متفاوت و بازار هدف شما و اهداف وب سایت کاملا متفاوت از یک تکه از سبک گرافیکی است.

این احتمال وجود دارد که طراحان گرافیک به محدوده یک طراح وب پیشرفت کنند تا زمانی که مهارت‌های فنی آن را یاد بگیرد، اما لازم است که تصورنکنیم که یک طراح گرافیک راک ستاره می‌تواند بلافاصله پس از ارائه کاربرای شبکه اینترنت موفق شود.

برای موفقیت کسب و کار خالص شما، شما باید خودتان را در آن متمرکز کنید.

۷) خودتان را با تکنولوژی جدید به روز کنید

خودتان را با تکنولوژی جدید به روز کنید. دنیای تکنولوژی به طور روزانه تغییر می‌کند و با آن هماهنگ شوید، طراح وب باید با لحاظ  تکنولوژیکی با تغییرات درون کسب و کار سازگار باشد.

یک مرحله از روز کاری یا هفته کاری خود را بردارید و آن را به یادگیری چیزهای جدید در زمینه کارخود اختصاص دهید.

چه چیز جدیدی به وجود آمده است، چه چیزی در حال گذاراست و چه چیزی در آینده نزدیک عرضه می‌شود.

اگر نیازی به بررسی کارهای رقبایتان ندارید، با ارائه تازه ترین‌ها از نوع کارتان خود را نشان دهید .